Центром методичної роботи в ДНЗ № 37 « Ракета» є методичний кабінет. Вихователь-методист, Т.М. Теплова, проводить методичну роботу з педагогами на основі вивчення результатів освітнього процесу, а також якісного та кількісного складу працівників та моніторингу їх досягнень. Створено систему взаємопов'язаних заходів і дій, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вихователя, на узагальнення і розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу та на досягнення оптимальних результатів навчання, виховання і розвитку дошкільників.

Основними завданнями методичної роботи в ДНЗ є:

· вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду;

· збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання;

· постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;

· створення такого освітнього простору, де повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.

Форми організації методичної роботи в закладі досить динамічні. Вибір конкретної з них залежить від:

· педагогічної культури та активності вихователя;

· конкретних завдань самоосвіти, над якими він працює;

· морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;

· якості аналізу результатів моніторингу діяльності педагогів;

· інноваційної відкритості, особливостей організації освітнього процесу з дітьми

Структура методичної роботи в ДНЗ відповідає вимогам МОН України про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами.

В роботу педколективу впроваджуються масові (педради, тренінги, семінари), групові (семінари-практикуми, творчі лабораторії, Майстер клас «Творчих педагогів») та індивідуальні (стажування, самоосвіта, виконання курсових завдань, консультації передбачені річним планом тощо) форми роботи.

В методичному кабінеті створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів. - Вдало поєднанні колективні, групові та індивідуальні форми методичної роботи сприяють ефективному росту фахової майстерності вихователів.
Здійснюється планування на навчальний рік курсової перепідготовки педагогів. Особлива увага приділяється визначенню тем курсового завдання. Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на педгодинах.

Річний план роботи дошкільного закладу складається на основі глибокого аналізу, зробленого за минулий рік; комплексного вивчення результатів, здобутків, педагогічних знахідок. До річного планування залучаються всі педагоги закладу, враховуючи їхню кваліфікацію, творчі здібності, можливості, їхні запити, побажання, зауваження. Щорічно у травні місяці проводиться звіти педагогічних працівників щодо планування роботи ДНЗ «Аналіз, завдання, перспективи». Види і форми планування освітнього процесу в закладі обговорюються та схвалюються педрадою на початку навчального року.

Кiлькiсть переглядiв: 931

Коментарi